EN | UA
EN | UA

Підтримка Медзнат

Назад

Зв'язок між розвитком мови та музичною взаємодією у недоношених дітей

педіатрична допомога педіатрична допомога
педіатрична допомога педіатрична допомога

Мета дослідження полягала в оцінці впливу раннього впливу музики в сім'ї (за допомогою опитувальника з оцінки впливу музики в домашньому середовищі немовляти) на володіння мовою (вимірюване за допомогою опитувальника комунікативного розвитку Макартура - Бейтса).

Дивитися все

Гловні тези

Участь у домашніх музичних заняттях є економічно ефективне втручання, доступне для сімей будь-якого соціально-економічного становища, яке позитивно впливає розвиток мови у недоношених дітей.

Передумови до проведення дослідження

Мета дослідження полягала в оцінці впливу раннього впливу музики в сім'ї (за допомогою опитувальника з оцінки впливу музики в домашньому середовищі немовляти) на володіння мовою (вимірюване за допомогою опитувальника комунікативного розвитку Макартура - Бейтса). У цьому дослідженні враховували загальні рівні насиченості домашнього середовища (оцінювані за допомогою опитувальника з оцінки когнітивного домашнього середовища Stim-Q) та наявність перинатального посттравматичного стресового розладу (ПТСР) (оцінюється за допомогою опитувальника по перинатальному ПТСР).

Методологія

У дослідженні брали участь батьки або особи, що здійснюють догляд 117 недоношених дітей віком від 8 до 18 місяців, які не повідомляли про будь-які проблеми в розвитку, шляхом заповнення онлайн-опитувальника.

Результати

Отримані результати вказували на те, що створення музичного середовища вдома було індивідуально пов'язане з покращенням пасивного словникового запасу та жестової комунікації у немовлят, незалежно від їхнього скоригованого віку та загального рівня насиченості домашніми заняттями.

Висновок

Ці результати є першими доказами того, що сприятливе музичне середовище може сприяти розвитку ранніх комунікативних здібностей, особливо у немовлят, схильних до затримок мовного розвитку, зокрема недоношених дітей. Це підкреслює можливість додаткових досліджень втручань у домашніх умовах або серед раннього догляду за дітьми. Більшість учасників цього дослідження мали вищу освіту і були представниками соціально-економічно забезпеченого класу, що змушує задуматися про застосування отриманих результатів до ширших верств населення.

Джерело:

MDPI- Children

Стаття:

Home Musical Activities Boost Premature Infants’ Language Development

Автори:

Fabia Franco та співавт.

Коментарі (0)

Рекомендації

Ви хочете видалити цей коментар? Будь ласка, вкажіть коментар Невірний текстовий зміст Текст не може перевищувати 1000 символів Щось пішло не так Скасувати Підтвердити Підтвердити видалення Приховати відповіді Вид Відповіді дивитися відповіді en ru ua
Спробуй: