Мета дослідження полягала в оцінці впливу раннього впливу музики в сім'ї (за допомогою опитувальника з оцінки впливу музики в домашньому середовищі немовляти) на володіння мовою (вимірюване за допомогою опитувальника комунікативного розвитку Макартура - Бейтса).
Участь у домашніх музичних заняттях є економічно ефективне втручання, доступне для сімей будь-якого соціально-економічного становища, яке позитивно впливає розвиток мови у недоношених дітей.
Мета дослідження полягала в оцінці впливу раннього впливу музики в сім'ї (за допомогою опитувальника з оцінки впливу музики в домашньому середовищі немовляти) на володіння мовою (вимірюване за допомогою опитувальника комунікативного розвитку Макартура - Бейтса). У цьому дослідженні враховували загальні рівні насиченості домашнього середовища (оцінювані за допомогою опитувальника з оцінки когнітивного домашнього середовища Stim-Q) та наявність перинатального посттравматичного стресового розладу (ПТСР) (оцінюється за допомогою опитувальника по перинатальному ПТСР).
У дослідженні брали участь батьки або особи, що здійснюють догляд 117 недоношених дітей віком від 8 до 18 місяців, які не повідомляли про будь-які проблеми в розвитку, шляхом заповнення онлайн-опитувальника.
Отримані результати вказували на те, що створення музичного середовища вдома було індивідуально пов'язане з покращенням пасивного словникового запасу та жестової комунікації у немовлят, незалежно від їхнього скоригованого віку та загального рівня насиченості домашніми заняттями.
Ці результати є першими доказами того, що сприятливе музичне середовище може сприяти розвитку ранніх комунікативних здібностей, особливо у немовлят, схильних до затримок мовного розвитку, зокрема недоношених дітей. Це підкреслює можливість додаткових досліджень втручань у домашніх умовах або серед раннього догляду за дітьми. Більшість учасників цього дослідження мали вищу освіту і були представниками соціально-економічно забезпеченого класу, що змушує задуматися про застосування отриманих результатів до ширших верств населення.
MDPI- Children
Home Musical Activities Boost Premature Infants’ Language Development
Fabia Franco та співавт.
Коментарі (0)