EN | UA
EN | UA

Підтримка Медзнат

Назад

Розуміння симптомів когнітивних порушень при атопічному дерматиті у дітей

когнітивне порушення когнітивне порушення
когнітивне порушення когнітивне порушення

Це перехресне дослідження було спрямоване на вивчення кореляції між атопічним дерматитом (АТ) та симптомами когнітивних порушень у дітей, такими як труднощі у навчанні чи проблеми з пам'яттю.

Дивитися все

Гловні тези

Дерматит у дітей пов'язаний з труднощами у навчанні і з пам'яттю, особливо в дітей із порушеннями нервово-психічного розвитку, що підкреслює необхідність оцінки когнітивних здібностей в цих дітей.

Передумови до проведення дослідження

Це перехресне дослідження було спрямоване на вивчення кореляції між атопічним дерматитом (АТ) та симптомами когнітивних порушень у дітей, такими як труднощі у навчанні чи проблеми з пам'яттю. Крім того, воно було спрямоване на виявлення коливань у цій кореляції в залежності від наявності або відсутності супутніх порушень нервово-психічного розвитку, включаючи затримку розвитку, синдром дефіциту уваги/гіперактивності (СДУГ) або порушення навчання.

Методологія

Для аналізу було використано інформацію з Національного анкетування з питань здоров'я США 2021 року, в якому основна увага приділялася дітям віком до 17 років без інтелектуальних порушень та аутизму.

АТ виявляли або на підставі поточного діагнозу, або на підставі попереднього медичного підтвердження постачальником медичних послуг. Основну увагу приділяли оцінці труднощів у навчанні чи проблем із пам'яттю.

Результати

АТ був діагностований у значної частки учасників: у 9223013 (13,2%) з 69732807 дітей.

У порівнянні з дітьми без АТ діти з АТ були більш схильні до виникнення проблем у навчанні (10,8% [95% ДІ: 7,8-15,8%] порівняно з 5,9% [95% ДІ: 5, 1–6,9 %]; p < 0,001) та проблем з пам'яттю (11,1 % [95 % ДІ: 8,0–15,9 %] порівняно з 5,8 % [95 % ДІ: 4,9 -6,9%]; p < 0.001).

У моделях багатофакторної логістичної регресії з поправкою на соціально-демографічні фактори, бронхіальну астму, харчову алергію та сезонну алергію або сінну лихоманку АТ був пов'язаний з підвищеним ризиком труднощів у навчанні (скориговане відношення шансів [СВШ] 1,77; 95% ДІ 1,28-2,45) та проблем з пам'яттю (СВШ 1,69; 95% ДІ: 1,19-2,41).

У дітей з порушеннями нервово-психічного розвитку АТ був пов'язаний з підвищенням у 2-3 рази ризику виникнення проблем з пам'яттю у дітей (СВШ 2,26; 95% ДІ: 1,43-3,57), включаючи СДУГ (СВШ 2,90; 95% ДІ: 1,60-5,24) або труднощів з навчанням (СВШ 2,04; 95% ДІ: 1,04-4,00). Однак зв'язку між АТ та труднощами у навчанні чи проблемами з пам'яттю у дітей з порушеннями нервово-психічного розвитку виявлено не було.

Висновок

У дітей з атопічним дерматитом відзначалася підвищена ймовірність виникнення проблем із навчанням та пам'яттю, які були особливо виражені у дітей із супутніми порушеннями нервово-психічного розвитку.

Джерело:

JAMA Dermatology

Стаття:

Symptoms of Cognitive Impairment Among Children With Atopic Dermatitis

Автори:

Emily Z. Ma та співавт.

Коментарі (0)

Рекомендації

Ви хочете видалити цей коментар? Будь ласка, вкажіть коментар Невірний текстовий зміст Текст не може перевищувати 1000 символів Щось пішло не так Скасувати Підтвердити Підтвердити видалення Приховати відповіді Вид Відповіді дивитися відповіді en ru ua
Спробуй: